24 mars 2007

Jenter og dingser

Eller jeg og dingser da. Har fått den nye, flotte iPoden min! Og jeg er så fornøyd med den, den er så fiiiin! Gode Poden! Skinnende blank og svart er den! Og med hele 80 gigabyte!! Kan kose meg med den lenge jeg! Ja, og så den fine nye mobilen min da! Den er også skinnende blank og svart og fin! En motorola razr, jeg er glad i fine tingen! Egentlig ville jeg ha Dolce & Gabbana-utgaven til Motorola, de to kostet omtrent det samme. Designerutgaven er i gull, ganske så lekker! Men den svarte har flere finesser da, mer snacks. Så da bestemte jeg meg for den. Egentlig opplagt, ærlig talt, jeg kan ikke vise meg som DEN sossen når jeg bor på bygda med døler som naboer vel?! Det får være måte på å fyre oppunder og bekrefte deres fordommer mot byfolk! :o)

Ingen kommentarer: