05 mars 2008

Arvegods

Igjen - mørkt bilde!!!! Beklager det, men håper jeg skal få det til etterhvert!!





Dette settet har jeg arvet etter mormoren min. Hennes far var skipslege og kjøpte dette i Kina og tok det med seg hjem. Jeg er kjempeglad i dette settet og har elsket det siden jeg var liten jente. Det sto alltid på toalettbordet (heter det det?) hennes og jeg synes det var stor stas å bruke pudderet hun oppbevarte i den ene krukken. I den andre ligger det hårlokker fra barna hennes og barnebarna. Og i den tredje oppbevarte hun en pelsbrosje som fremdeles ligger der. Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal ha dette settet ennå, men jeg har i hvert fall klart å ta det opp fra kjelleren!! Der nede ligger også et flott kaffesett etter mormor, som jeg dessverre ikke har plass til nå. Men litt rydding på kjøkkenet kan nok hjelpe på! Får se hva jeg får til i løpet av påsken!!

Ingen kommentarer: