04 mars 2008

Irritasjoner - og gleder!

Det er så mange ting som kan være irriterende og noen ting må jeg bare innrømme at jeg blir irritert over. Ting som egentlig ikke angår meg, som er helt uvesentlige for meg og mitt liv. Likevel kan jeg kjenne irritasjonen stige. Mannsjåvinisme for eksempel. Eller Hugo Chavez eller amerikanske medier eller enkelte lands utenrikspolitikk. Men dette er ikke temaer for denne bloggen! Kanskje øser jeg ut min frustrasjon på den engelske bloggen min, vi får se. Nå vil jeg heller bli i godt humør og det blir jeg når jeg ser på de flotte nye eggeglassene jeg fikk i posten! Kjøpte de fra nettbutikken Annas Rom.





Seks stykker kjøpte jeg og det er en nytelse å spise egg til frokost! Gleder meg til lørdag morgen!! :-)




Disse to lysestakene kom i samme pakke, også fra Annas Rom.



Jeg har fremdeles problemer med hvitbalansen på kameraet mitt. Sannsynligvis er det ikke noe problem, eller rettere sagt: problemet er nok heller jeg!! JEG mestrer nok ikke kameraet helt ennå!

Disse bildene ble så altfor mørke, men siden jeg ikke har tålmodighet til å vente til imorgen med å ta nye bilder, så legger jeg de ut likevel!! Fikk ideen til disse fra et boligmagasin, men kommer ikke på akkurat nå om det var Bolig Pluss eller Rom 1-2-3. Uansett, dette er vanlige, kjedelige hermetikkbokser som er spraymalt og så pålimt nostalgiske etiketter fra Panduro. Gøy!






Kommer nok til å lage flere, ja!

Og så er det vel natta. Sov godt!

Ingen kommentarer: