08 mai 2008

Loppemarkedfunn

Lørdag var jeg på et stort loppemarked på Lillehammerog folk var rett og slett gale! Sto i kø opptil en time før dørene åpnet og kjempet seg vei fremover og beinfløy inn i lokalet for å finne de beste kjøpene først. Det var min første gang på et så stort loppemarked og jeg var sjokkskadet og sto bare og måpte. Går det an?!?! Men jeg fant nå denne fine hylla, som jeg begynte å pusse ned og lakke omtrent med en gang. Veldig fornøyd med den!



Holdt på å glemme og ta bilde av den. Ble så ivrig etter å få den ferdig!!



Det er ikke bare denne hylla som trenger en oppussing..... Hele verandaen vår trenger en omgang også!!



Hylla satte jeg i gangen. Det er ganske mørkt der, så hylla og innholdet kommer ikke så bra frem. Gangen (eller hallen?) er totalt unyttig, tar stor plass, men har plass til minimalt. Seks dører og trapp, da er det nesten ingen veggplass igjen!!



Det artige speilet kjøpte jeg i en liten butikk i Øyer. Innholdet i hylla kommer nok til å forandre seg noe, jeg er ikke helt fornøyd ennå. Vinterpleddene skal jeg nå i hvertfall fjerne!

Ingen kommentarer: