01 november 2007

Interiørblogg?

Jeg er glad i interiør og har den siste tiden lest en mengde blogger om interiør. Lurer litt på om jeg skal prøve litt selv også..... De fleste, om ikke alle, bloggene jeg har vært innom har ganske lik smak, det går fryktelig mye i hvitt, shabby chic, fransk landstil osv. Og det er utrolig flott og nydelig og vakkert, MEN det er nok ikke helt meg..... Til en viss grad liker jeg det, kunne tenke meg det (kontoret mitt heller mer mot den retningen), men jeg tror jeg må ha farger i tillegg. Heller nok mer mot det østlige kanskje? Mørke møbler, marokkansk inspirasjon med en monokrom bakgrunn? Jeg vet ikke hvordan jeg skal definere min egen stil, har egentlig ikke noen bås å putte den i, det får andre gjøre.

Så vi får kanskje begynne med litt av soverommet? Smykkeskrinet mitt som jeg synes er så fantastisk fint.


Og det søte smykkestativet jeg kjøpte på Indiska denne uka:

3 kommentarer:

Mette sa...

Så moro at det fins andre som liker det samme som meg. Og da mener jeg som en lidenskap. Fant deg ved hjelp av google i kveld, Skal følge med på bloggen din...
Godt nytt år. Jula er forresten favoritt-tiden min...

Anonym sa...

Hei! Skal du ikke oppdatere bloggen din? Jeg ble så glad da jeg endelig fant en som ikke bare liker det hvitt, og gledet meg til nye innlegg fra deg!

Nymphidia sa...

Selvfølgelig skal jeg oppdatere! Er bare en smule treg av meg, spesielt i begynnelsen av januar......... Og siden jeg vurderer å kjøpe meg et nytt kamera, så skyver jeg unna det å fotografere........