11 november 2007

Oppussingsprosjekter

Gangen nede i kjelleren skal pusses opp. Jeg er nemlig ikke noe glad i trehvitt panel og furudører..... Har allerede begynt å kvistlakke brystningspanelet og dørene. Det er fire dører i gangen nede selvfølgelig, så det er litt å gjøre. I tillegg er det MASSE panel i hele trappen også som skal tas.







Kvistlakking går egentlig ganske fort og greit. Grunningen tar det lengre tid med, den er nemlig så tykk at den tørker omtrent fortere enn jeg får lagt den på panelet!







Strietapetet i gangen er malt i en lysgul farge. Ikke så aller verst, men jeg vil gjerne enten male det i samme gråfarge som panelet til slutt skal ende opp med, eller det flotte tapetet jeg har funnet hos Sandberg, som jeg skal ha opp langs trappen. Det er helt herlig! Grått og småblomstrete, gleder meg!!

Ingen kommentarer: