08 januar 2008

Nytt år, ny jobb, nytt kamera?

På tide å komme med ett nytt innlegg. I hvert fall ett, har et par bilder jeg skal legge ut også.

Julen var fin, den er jo alltid det. Deilig med god mat, fridager, snø og skiturer, familiesammenkomster og besøk hos venner. I år har vi ikke hatt noen hjemme hos oss, det var skikkelig uvant og nesten et savn! Neste år, nei, i år blir det, tror jeg at jeg vil arrangere en dag i romjulen med åpent hus, hvor venner og familie kan komme om de ønsker det. Matservering hele dagen, bare sitte ved et langbord og skravle og spise og kose seg. Det er egentlig det julen handler om synes jeg.

Jeg er fremdels skikkelig treg med fotograferingen, egentlig er jeg veldig lei av kameraet mitt. I tillegg har jeg fått en flekk inne i kameraet som viser seg på absolutt alle bilder. Er i ferd med å bestille meg et nytt, går over til Nikon nå. Tenkte på Nikon D40x, noen som har noen erfaringer eller tips?

Ble veldig glad for alle julegavene, som vanlig. Mange ting jeg ønsket meg og noen som jeg ikke ønsket meg, men som var gledelige likevel. Som vanlig var jeg ikke ferdig med gavene i god tid, som jo alltid er planen og i år vil jeg igjen prøve å starte tidlig. Med planleggingen i hvert fall!

Godt Nytt År!!

Ingen kommentarer: