15 januar 2008

Småting



Dette er skuffen til den gamle 70-tallskommoden jeg tok med meg fra moren min. Den er endelig ferdig nå og troner inne på kontoret mitt.





Se så fin den ble!! Hvit ble den, siden kontoret mitt er det eneste hvite rommet i huset. Jeg elsker knottene!! De er kjøpt på Indiska og jeg regner med at jeg kommer til å bruke flere, dersom jeg bare finner nye møbler jeg kan pusse opp!!




Disse to søte boksene fikk jeg av søsteren min til jul. De er kjøpt på Sjarm i Oslo. Jeg sa jeg ønsket meg alt i den butikken, så hun hadde et variert utvalg å ta av!! :o)




Jeg fikk også to sånne flotte glassbokser av henne, også fra Sjarm selvfølgelig! Hadde et sett fra før av også, som jeg bruker som smykkeetuier. Har lyst på enda et sett, som jeg kan ha på badet til bomullsdotter og bomullspinner!! .o)

Ingen kommentarer: