27 november 2007

Oslo-tur

I dag reiser jeg til Oslo, skal jobbe to dager, hjelpe moren min med å flytte inn til sentrum, kose meg på julebord med jobben på Bølgen & Moi og kjøpe favoritteen min på Black Cat og noen flere knotter på Indiska. Håper bare de har flere igjen av den jeg vil ha...... Sist gang fikk jeg dem til å bestille for meg og måtte jeg få en god venninne til å stikke innom og kjøpe dem for meg, siden jeg ikke var i Oslo. Hun sa de hadde fått inn mange av den ene knotten jeg liker så godt, så jeg håper det er nok igjen til kommoden jeg maler!




Her er litt av rotet på kontoret mitt. Jeg er i full gang med å male kommoden og gleder meg til den er ferdig!!




Dette flotte smykkeskrinet har jeg fått etter moren min, det er en spilledåse og jeg er veldig glad i det. Bare så synd at det er litt avskallet og slitt!!





Her står det, på kommoden i min uryddige del av soverommet. Beklager kvaliteten, har prøvd å ta bilder med det lille digitale kompaktkameraet. Foretrekker nå helst digitalt speilrefleks jeg da.

Nå hopper jeg i dusjen og pakker bilen og drar inn til Lillehammer. Må hente lommeboken min på jobben til min kjære, jeg klarte jo å glemme den i bilen i går.... Så skal jeg bytte en ring og fyke avgårde til Oslo. Er ikke tilbake før søndag, så det blir mange dager borte fra hjemme, fra pusene og fra samboeren. Og fra blogginga, nå som jeg endelig har fått litt interesse for det igjen!
Ha en strålende helg!!

Ingen kommentarer: