24 januar 2006

JIPPI!!!! Endelig har kameraet kommet!

Og jeg gleder meg stort til å ta det i bruk!!

Bestilte Pentax-kamera da det er Pentax SLR jeg har fra før av og jeg ville gjerne ha muligheten til å bruke linsene mine videre. Selvfølgelig er drømmen å kunne kjøpe den mer proffe utgaven, men da den var i underkant av 20.000,- så endte jeg opp med Pentax *ist DL. Vurderte DS også, da den visstnok skal være bedre på et par områder, men den var ikke å finne noe sted og jeg er ikke tålmodig nok til å vente! Nå vil jeg bare hjem og teste ut kameraet! Skal bli fortgang i fotograferingen nå tenker jeg! Og her på bloggen vil det etterhvert komme altfor mange bilder av tomta vår, bygda, utsikten, fjellet, Lågen og kanskje huset vi flytter til!!! Åååå, arbeidsdagen kan ikke gå fort nok over nå asså!!

1 kommentar:

Admin sa...

I've added you to my sidebar! I will try to understand your blog as best as I can! ;)