05 oktober 2006

Bakdel...

Ulempen ved å bo på landet er blant annet atjeg ikke er i Oslo i morgen, fredag 6. oktober. Da møtes bloggdamene på Dattera til Hagen for å drikke øl (Beer.Good) eller vin og snakke bloggsaker og sikkert mye annet også. Skulle gjerne vært der, men hadde liksom ikke planer om å ta meg en tur til Oslo denne uka. Men jeg håper denne bloggaftenen inspirerer til gjentakelse, gjerne en fredag jeg faktisk er i byen! Og jeg gleder meg til lese de forskjellige referatene som jeg regner med vil bli publisert i løpet av helgen. Så langt er det følgende flotte jenter som ta seg en øl eller to eller flere i morgen kveld: Vampus, Mihoe, Drusilla, Tiram, Prinsesse Lea, Kari Jaquesson, Gerður Jónsdóttir, Marion, Ingrid Baltzersen, Delirium, Androida, Lindkvist, Lotten og Christin Aamodt. Noen av disse bloggene har jeg lest, noen hender det jeg leser ofte, mens andre har jeg aldri vært innom, eller hørt om. Noe jeg kan endre på nå selvfølgelig! Og dersom det mot formodning skulle være noen som leser bloggen min, så oppfordrer jeg dere til å ta dere en tur på Dattera til Hagen i morgen. Dersom dere er av det feminine kjønn selvfølgelig. Og blogger litt i tillegg. Nå synes jeg mange av jentene som skal drikke øl (Beer.Good) i morgen, er ganske fremtredende i den norske bloggsfæren, og jeg må være den minst leste bloggen av alle, så jeg må innrømme at jeg ville følt med litt underlegen i det selskapet. Men forhåpentligvis ville det blitt både artig og lærerikt! Hadde det bare ikke vært for at jeg ikke bor i gåavstand til Dattera til Hagen, eller i gåavstand til sentrum eller i gåavstand til Oslo i det hele tatt. Jeg bor jo ikke i gåavstand til en butikk en gang, så jeg har dessverre litt problemer med å være tilstede i morgen. Men som sagt, jeg håper på en neste gang! Så får jeg heller bruke fredagen på å prøve å skaffe meg noen lesere og skrive en post eller to. BEER. GOOD. (Og for de av dere som ikke kjenner igjen uttrykket, så er det selvfølgelig fra verdens BESTE tv-serie!).

Ingen kommentarer: